Čo je pre firmy a organizácie výhodnejšie a zároveň efektívnejšie? Zostaviť si vlastný marketingový tím alebo si najať externú marketingovú agentúru? Tu je hneď 5 dôvodov, prečo je dlhodobá spolupráca s marketingovou agentúrou tou lepšou voľbou.

1. Agentúra vám šetrí peniaze aj čas

Je mýtus, že marketingové agentúry sú príliš drahé. V skutočnosti ide vo väčšine prípadov o niekoľkonásobne lacnejšie riešenie v porovnaní s firemným marketingovým oddelením.

Časovo a aj finančne náročné je tiež samotné zostavenie kvalitného tímu odborníkov. Okrem toho, skutočne sami viete, čo všetko by mal ovládať napríklad taký PPC špecialista?

2. Sviežy pohľad na vašu značku

Spolupráca s externou agentúrou so sebou prináša aj svieži, nezaujatý pohľad na vaše produkty či služby.

3. Nemusíte sa starať o drahé školenia

V tejto sfére je nutné neustále vzdelávanie sa. Online marketing je oblasť tak dynamická, že si vyžaduje pravidelné absolvovanie rôznych nových kurzov a školení, ktoré rozhodne nie sú lacnými záležitosťami.

Pri spolupráci s kvalifikovanou online marketingovou agentúrou vás takéto starosti a výdaje naviac nečakajú.

4. Jednoduchšia škálovateľnosť

Pokiaľ ide o in-house marketingové oddelenie, pri zvýšovaní počtu marketingových aktivít je nutné zamestnávať ďalších ľudí.

Dobré agentúry sú naopak na takýto rast klientských projektov zvyknuté a pripravené. Bez akýchkoľvek problémov tak zvládajú aj väčšie objemy prác.

5. Prístup k top marketingovým nástrojom a praktikám

Za posledné roky sa marketing zmenil z jasne definovanej oblasti na oblasť dynamickú, neustále rastúcu a meniacu sa. Príchod internetových vyhľadávačov, online reklamy, sociálnych médií, e-mail marketingu a ďalších nových marketingových techník výrazne zmenil a naďalej mení túto oblasť.

Marketéri sa musia týmto zmenám prispôsobovať. Ako už bolo spomenuté vyššie, znamená to hlavne neustále vzdelávanie sa. Okrem toho je ale tiež potrebné mať prístup k najnovším marketingovým nástrojom. Tie opäť niečo stoja.

Tým, že si najmete marketingovú agentúru, získate potenciál týchto nových, efektívnych marketingových nástrojov a techník. V plnej miere. Bez toho, aby ste si ich museli zakúpiť samostatne pre svoju firmu.

Tieto náklady agentúry na neustále vzdelávanie sa a prístup k novým nástrojom sú už zohľadnené v konečných cenách ich služieb. Delia sa však medzi všetkých klientov, čo opäť znamená výrazné zníženie nákladov na vašej strane. Bez straty potenciálu a výkonu.